2013-12-31

Sista inlägget 2013

Det här blir alltså mitt sista inlägg för det här året. Jag är hemma med mamma och firar nyårsafton efter att jag kommit hem från pappa. Igår gick det nämligen ett program på TV4 Fakta som jag ville se, Facebook förstörde mitt liv, och vi har bara den kanalen hos pappa. Det var roligt där, men mysigt att få komma hem.


Jag fick försenade julklappar hos pappa, en av min faster (boken, Onda flickor av Alex Marwood) och ett totoro-gosedjur av pappa.

Deras plats i min säng.
Jag hade ett totoro-gosedjur sedan innan, som jag fick förra julen, och den här julen hade jag önskat mig en till totoro, fast mindre. Jag är jätteglad över att stora totoro nu har en totoro-kompis vid sin sida, det har varit efterlängtat!

Jag idag, på nyårsafton!
Nu ska jag inte skriva så mycket mer, tänkte att jag skriver mer om nyåret och lägger upp bilder från det imorgon. Gott nytt år så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar