2013-12-23

Ny header och lite bakning

Jag har suttit med en ny header som jag blev klar med efter att ha ritat ett tag i paint.

Före.

Efter.
Jag blev rätt nöjd med den nya headern, det tog en stund att få till kaffekoppen (jag har aldrig ritat en kaffekopp i datorn förut).

Idag har jag även bakat. Jag gjorde en pavlova enligt det här receptet. Idéen fick jag efter att ha sett den göras på Junior MasterChef Australia. Det var första gången och om jag ska vara ärlig så blev det inte superbra, det blev lite fel på vägen. Jag tänker att om jag gör en pavlova någon gång igen (vilket jag tror att jag kommer att göra), så gör jag i alla fall inte om samma misstag. Enligt recensionerna på foodnetworks hemsida så var pavlovan fantastisk, så jag hoppas kunna göra samma fantastiska pavlova nästa gång.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig - det är ju trots allt julafton imorgon!

2 kommentarer: