2013-12-15

"Bildbomb" av senaste tiden

Jag har varit iväg ganska mycket den senaste tiden (i alla fall på helgerna), och har även haft mycket i skolan.

Resultatet av bullbaket.

I helgen var jag i Göteborg, och när vi kom fram till stationen såg jag den här automaten...
En paraply-automat?

Inne på Liseberg.
Musikhjälpen!
Nyinköpt tröja.

Hunger Games: Catching Fire på bio.
Glad tjej på hemvägen.

Jag har haft det väldigt roligt i Göteborg, men nu är jag glad att vara hemma igen. Vi kom hem i lördags, och sedan spenderade jag en natt till på läger. Det var också mysigt, vi tittade på Side Effects (läs mer om den här) på kvällen. Filmen var spännande och intressant, en lite annorlunda film, men bra.

Nu väntar ett prov i naturkunskap på tisdag, och en debatt på svenskan! Det ska verkligen bli skönt med jullov, det har varit så mycket nu innan jul. Det är knappt så att jag har hunnit längta till jul känns det som... men jag har hunnit att sitta med min önskelista ändå... och köpt lite julklappar!

1 kommentar: