2013-12-28

Jul och böcker

Jag firade jul hos både mamma och pappa - först hos pappa, och sedan hos pappa.

Jag hos pappa.
Julgranen hos pappa.


Sedan åkte vi hem till mamma och firade där.


Julgranen hos mamma.

Jag fick presenter, bl.a. ett nytt skal till min iPhone.



Idag har jag varit till affären och köpt gräddfil, tvättmedel, toapapper och chips. Jag passade även på att ta en vända in på bokhandeln, och då hittade jag två böcker som jag har letat efter.

På min födelsedag fick jag nämligen Pythians anvisningar som är sista delen i en trilogi om Victoria Bergman, och jag hade inte läst böckerna som var innan. Idag när jag var ute hittade jag alltså de två böckerna jag inte hade - Kråkflickan och Hungerelden.

Här är alla böckerna samlade - och Rodny.

Rodny ville visst också vara med på fotot. Jag ser i alla fall fram emot att kunna läsa böckerna, nu när jag har alla delarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar