2014-07-30

En tröja och hattifnattmugg


Jag köpte den här tröjan på Monki idag när jag var i Köpenhamn med Frida. Den är jättemjuk!


Jag hittade även ganska många affärer med muminsaker - bl.a. den här muminmuggen med hattifnattarna som jag har velat ha länge. Det var rea, så jag passade på att köpa den.


Muggen jag köpte är dock inte den på fotot (den jag håller i), för det var en annan affär som det var rea i (fotot ovan).
 

Jag fick muggen inslagen i ett fint paket. Hon som slog in den använde inte en enda tejpbit (imponerande)!
 


Här är den hattifnattmugg som nu är hemma hos mig, och som ska invigas med vanilj- och karamellte ikväll. Mys!

Det finns såklart mycket andra fina foton från min andra dag med Frida i Köpenhamn, men de lägger jag nog upp i mitt nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar