2014-08-14

Mysig dag i Göteborg med Frida


Jag och Frida var i Göteborg igår. Jag köpte två paket Pocky (en med choklad och en med jordgubb). Jag köpte även en muminkortlek som är jättefin!


Vi åt sushi när vi kom fram.


Det var Kulturkalas, det var roligt.



Vi fikade Kent-fika på samma café som vi var på när vi gick på Kent Ullevi den 1 juni.


De hade gratis wi-fi på caféet!


Café Taktik var ett café där man kunde spela brädspel. Det fanns jättemycket spel! Dock så var det fullt när vi kom dit, så vi bestämde att vi ska gå dit nästa gång i Göteborg.


Vi gick på en bakluckeloppis (det var där jag köpte muminkortleken).





När vi var på stationen innan vi åkte hem köpte vi varsin Bubble Tea.


Det var här, där vi köpte bubble tea, som jag köpte Pocky.


På tåget hem spelade vi kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar