2014-06-12

Min skolavslutning

Idag var jag på min skolavslutning. Det var mysigt!


Såhär såg jag ut på avslutningen.


Här är ett papper jag fick från klassen där mina klasskompisar har skrivit positiva saker om mig - det var verkligen roligt att läsa och det värmer.


När vi hade varit på avslutningen åkte jag, mamma och brorsan och fikade. Jag åt den efterlängtade kladdkakan med grädde! Innan dess åt jag pannkakor (till lunch).


Sedan fick jag den här chokladen av mamma och brorsan - det är jordgubbe och cheesecake! Det låter så gott.


Här är påsen som jag fick chokladen i, och jag fick även ett kinderägg. Det var så länge sedan jag åt choklad (känns det som i alla fall), så det var väldigt gott.

Ikväll ska jag ut och äta med några från klassen, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar