2014-05-16

Mycket bakande

Jag har bakat rätt så mycket på senaste tiden - i förrgår gjorde jag chokladbollar hemma, igår gjorde jag kolakakor och idag gjorde jag chokladbollar (på fritids) och kladdkaka hos en kompis.

I torsdags läste jag en muminbok på biblioteket innan jag gick till fritids (det var mys).

Idag fick jag veta att jag blev godkänt på ett prov som jag trodde att jag inte skulle klara, så jag blev såklart väldigt glad och bestämde mig för att fira.

Senare på dagen så var vi (jag och min kompis) ute och köpte hämtmat, och vi fick klubbor av de som jobbade där.

När vi var på väg hem så såg vi fina blommor.

När vi hade kommit fram spelade vi ett muminspel och åt choklad.

Vi tittade också på film, drack te och åt kladdkaka. Vi tittade på Donnie Darko, den var rätt annorlunda men bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar