2014-04-26

Tillbaks från Yasuragi

Nu är jag hemma från Yasuragi Hasseludden. Det hände mycket och var väldigt mysigt och spännande!

Här är rummet.





Det hände mycket under dagen när vi hade kommit dit - vi träffade alla andra som var med i projektet, hade olika workshops och umgicks.






På kvällen badade vi och sedan tog jag det lugnt på rummet innan det var dags att sova.


Jag träffade Pa Modou från Panetoz, han pratade om mänskliga skyldigheter istället för rättigheter. Det var väldigt inspirerande och intressant! Min bror Vincent fick en autograf som han blev väldigt glad över.

Sedan gjorde jag framsidan på en egen tidning - Rymdposten. Tanken är att det står om allt som händer ute i rymden, utanför jorden. Det är min fantasifulla tidning och det var roligt att göra.


Sedan var det dags att åka vem.


Jag köpte den här grodan på flygplatsen.

Jag träffade många underbara människor där och det var verkligen roligt och utvecklande att vara med.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar