2012-12-20

Julen... redan?

Det känns faktiskt inte som att jag har haft tid att längta efter julen sådär jättemycket. Tänk att det bara är fyra dagar kvar, det är ju knappt något alls! Men nu är det ju äntligen jullov, så nu får jag lite tid att längta. Innan skolan slutade så var det mycket prov och sådant som skulle fixas, men nu när det är jullov så är det ju enklare att längta. Det är skönt att få ta det lite lugnt också såhär innan jul, och få känna den mysiga julstämningen (jag har ju nästan missat den pga. allt i skolan). Jag får ta igen den nu på ledigheten istället.

Nu när klockan blir 20:00 så ska jag sätta mig och titta på Svenska hjältar-galan, brukar titta på den varje år men i år höll jag nästan på att glömma bort det... men ja, det ser jag fram emot. Det är så roligt att få se personer som gör skillnad och goda gärningar, jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på det.

baby snowmen! 
Källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar