2012-11-15

Föreställning på gång

Snart är det premiär för en föreställning på teatern, båda jag och alla andra har repat som galningar in i det sista! Vi har träffats nästan varje dag (bortsett från förra måndagen och lördagen, tror jag) i två veckor. Det är verkligen mycket nu inför premiären, så det är svårt att hinna med annat. Men nu är det studiedag, vilket betyder att jag har några timmars ledighet innan jag ska iväg till teatern igen senare ikväll.

Idag tänkte jag plugga inför ett prov och göra lite andra läxor, eftersom att det inte har blivit särskilt mycket tid över nu när jag har haft teatern. Vi har premiär i helgen och efter det blir det inga fler rep mellan föreställningarna, så då kommer jag förmodligen att ha mer tid till skolan, datorn och allt annat som man har fått lägga åt sidan för att vara på teatern.


Källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar