2012-10-05

Min födelsedag

Nu är födelsedagsfirandet slut för den här gången. Det blev en smarrig tårta, fina presenter och fina människor!

Min fina tårta som beställdes från ett bageri någonstans i stan. God (och fin) var den i alla fall!

Mina efterlängtade skor som jag hade högt upp på mina önskelista det här året. Blev väldigt glad över dem, superfina!

Och så, sist men inte minst - jag i mina nya klädesplagg: tröjan, strumpbyxorna och skorna (tyvärr så fick jag inte med hela mig, det blev lite krångel med fotot).






Avslutningsvis så kan jag ju säga att den här dagen har varit väldigt bra och mysig. Jag har även hunnit med att ha friluftsliv i skolan, vara på besök hos tandläkaren, gå runt i stan, och att gå med mamma för att handla inför fredagsmyset. Nu väntar en myskväll framför tv:n med X Factor!

2 kommentarer:

  1. Ja deras uppträdande i duellen var ju faktiskt bra..
    Jaha okej!
    Asså det är ju helt olika från person till person, det enda jag märkte i början var typ att jag tappa matlusten & kanske var lite trött oså, sen tar de väldigt lång tid innan man hittar just "sin egen" dos som man ska ha, jag har ju ätit mitt i typ över 1 år tror jag & jag går ju fortfarande på kontroller & sen ska jag förmodligen höja min dos nu igen då jag ätit in mig på den jag har nu och den hjälper inte längre så man får höja i princip hela tiden, iaf jag.. Men som sagt, på mig krångla det mycket i början pga att jag fick otroligt hög puls (över 100 i vilopuls..) så nu äter jag hjärtmedicin också, så prova jag ju concerta efter ett tag också men det blev jag att må illa av så de kunde jag inte äta ;/

    Men som sagt, är olika från person till person, men jag tycker iaf ritalin är riktigt gott! Men vad menar du med att man "dippar" och hamnar under utgångsläge när de går ur?

    http://linnhahne.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Menar du om man mår dåligt när de går ur kroppen? Isf, alltså i början känner man ju av det till en viss del men kan inte påstå att jag mådde dåligt utav det, men kan säga att jag blev mycket gladare när jag började med medicinen och den har förändrat mycket i min vardag :)

    SvaraRadera