2014-05-22

Mys och avslutning


Igårkväll hade jag mys hemma med brorsan och mormor (och en skål godis). Jag och mormor började titta på Frenemy som vi hade hyrt, men tyvärr så tyckte vi inte att den var bra.


Istället så spelade vi spel i köket (vi såg inte klart filmen). Vi spelade Geni: Underhållning. Det var ganska svåra frågor, men roligt.


Idag på fritids så satt jag ute i gräset (det var väldigt fint väder) och läste mumin, och så spelade vi kubb.



Sedan ritade jag - det är vimplar i vänstra hörnet, någon slags himmel i högra, och längre ner är hatifnattarna från mumin, och sedan antingen Tofslan eller Vifslan (också från mumin, jag vet inte vem av dem det är).


På kvällen var det avslutning på träffpunkten, så vi grillade och spelade spel - det var jättemysigt!



1 kommentar: