2014-05-24

Marknad och annat fint


Dagen började med att jag drack te till frukost, sedan kom mormor och vi gick till stan. Det var en massa evenemang där, så vi gick runt och tittade.




Vi tittade på trolleri!


Jag köpte en mugg från marknaden som egentligen mest hade mat.


Här är en bok som jag lånade på biblioteket - jag och mormor fick åka hem för att hämta mitt lånekort, för jag hade glömt det. Men nu har jag något att läsa i helgen!


Innan vi fick hem gick vi till affären, där köpte jag bland annat te och lördagsgodis.



Den här köpte jag när jag var på stan samtidigt som jag köpte vimplarna och allt det andra.


När jag kom hem gjorde mormor pannkakor, och så hade hon med sig jordgubbar och grädde.



Här är muggen som jag köpte (det är mormor som håller den på sista fotot).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar