2014-07-12

The Fault in Our Stars och Den färglöse herr Tazaki

Källa.
Nu när jag har sett Förr eller senare exploderar jag på bio, så blev jag väldigt sugen på att läsa boken som filmen är baserad på (på originalspråk). Den är skriven av John Green, som även har skrivit boken Looking for Alaska (har skrivit en recension på den boken kom jag på nu, klicka här för att läsa den).


Källa.
Det finns en till bok till som jag gärna skulle vilja läsa, Den färglöse herr Tazaki av Haruki Murakami. När jag var på semester en gång läste jag Kafka on the Shore, en annan bok av Haruki Murakami. Jag tycker väldigt mycket om den (Kafka), så därför vill jag gärna läsa någon mer av hans böcker. Han skriver på ett väldigt speciellt sett (om du inte har läst något av honom så måste du göra det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar